המכללה למיסים ולחשבונאות

ימי עיון לחשבי שכר

תוכן עניינים

ימי עיון לחשבי שכר הם תנאי שבו נדרש לעמוד כל חשב שכר בכדי להיות זכאי לחידוש תעודת ההסמכה אותה קיבל מלשכת רואי החשבון.

מה כוללים בתוכם ימי עיון לחשבי שכר?

ימי העיון של המכללה למיסים ולחשבונאות כוללים בתוכם את כל הנושאים הרלוונטיים והחשובים של שינויי חקיקה לרבות עדכוני פסיקות הקיימים בתחום השכר. כמו כן, במהלך ימי העיון אנו מעניקים לחשבי השכר מידע אודות שינויים מתוכננים במערך הניכויים.

מהו היקף שעות הלימוד של ימי העיון לחשבי שכר?

היקף שעות הלימוד הוא בהתאם לדרישות של לשכת רואי החשבון בישראל והוא עומד על 15 שעות אקדמיות.

מהי העלות של ימי העיון לחשבי שכר במכללה למיסים ולחשבונאות?

עלות ימי העיון היא 490 ₪. מחיר ימי העיון כולל בתוכו את תשלום המע"מ והוא עבור יום העיון המקיף והמקצועי ביותר שתוכלו למצוא. אנו גאים להיות המקום שבו תוכלו למצוא את המידע המקיף והעדכני ביותר.

האם ימי העיון הם באישור לשכת רואי החשבון?

בהחלט, כל ימי העיון שלנו הם באישורה ופיקוחה המלא של לשכת רואי החשבון.

כיצד מתקיימים ימי העיון?

ימי העיון שלנו מועברים אונליין ב ZOOM ככה שאתם יכולים לעבור את יום העיון המקיף והמקצועי שלנו בנוחות מקסימלית. כמו כן אנו מציעים גם ימי עיון פרונטליים במספר סניפים של המכללה למיסים ולחשבונאות.

תנאי הקבלה לימי עיון לחשבי שכר בכירים

תנאי לכניסה לימי העיון הוא תעודה של חשב שכר בכיר מטעם לשכת רואי החשבון. כמו כן, תלמידים אשר סיימו את קורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות זכאים להשתתף בימי העיון.

מהי תעודת ההסמכה של לשכת רואי החשבון?

תעודת ההסכמה עם סיום ימי העיון היא העדות האיכותית והטובה ביותר לכך שאתם מכירים, יודעים ושולטים בחומר המקצועי של חשבי שכר ומכירים את העדכונים והשינויים אשר חלו בחקיקה.

תקנון לשכת רואי החשבון מכיל בתוכו סעיפים אשר אלו מחייבים כל חשב שכר לעבור ימי עיון בהיקף של 15 שעות אקדמיות בכדי לשמור על התעודה בתוקף ולהופיע ברשימת חשבי שכר בכירים מוסמכים של לשכת רואי החשבון.

רשימת חשבי השכר של לשכת רואי החשבון מתעדכנת אחת לשנה, בכדי להבטיח שתוכלו להיכלל כחלק מהרשימה מחויבים חשבי שכר להשתתף בימי עיון.

מהם הנושאים הנכללים במהלך ימי עיון לחשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות?

במהלך ימי העיון נכללים הנושאים : ביטוח פנסיוני, דיני עבודה וביטוח לאומי ומס הכנסה.

שמות אלו אשר עברו את ימי העיון יועברו ללשכת רואי החשבון על ידי המכללה למיסים ולחשבונאות וזאת בכדי שיעודכנו ברשימת חשבי השכר הבכירים.

אנו בטוחים כי תשכילו לעבור את ימי העיון המקצועיים והמקיפים ביותר בישראל במכללה למיסים ולחשבונאות שגאה להוביל את תחום חשבי שכר בישראל.

רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם.

מאמרים אחרונים שעלו
כל מה שצריכים לדעת על קורס חשבי שכר