המכללה למיסים ולחשבונאות

קורס חשבי שכר

קורס חשבי שכר

תוכן עניינים

קורס חשבי שכר – כל מה שאתם חייבים להכיר

לא פעם עולות שאלות על קורס חשבי שכר, למי הוא מתאים? האם הוא דורש ידע חשבונאי מורכב? האם הוא מחייב השכלה קודמת? ועל מורכבות התפקיד עם סיום לימודי קורס חשבי שכר, על ההבדל בין חשב שכר לחשב שכר בכיר ועד כמה ההבדל הזה הוא מהותי.

לכן, הבאנו לכם את כל המידע החשוב באמת לאלו ששוקלים האם כדאי להתחיל ללמוד את מקצוע חשבות השכר.

מהו חשב שכר ומה תפקידו?

חשב שכר נדרש במסגרת עבודתו להפיק את תלושי השכר של העובדים בארגון. הוא צריך להתמצא בכל החוקים והתקנות. חוקים ותקנות אלו כוללים את ההיבטים החשבונאיים של ניכוי מיסים, זיכוי עובדים לפי תקנות הקיימות בחוק, תשלום שעות נוספות ועוד.

מכיוון ומדובר על תחום המחייב דייקנות רבה ויכולות אנליטיות מתקדמות, זהו מקצוע אשר נלמד באופן ספציפי בכדי שכל מי שמסיים את לימודים יוכל לעבוד בתחום בצורה האפקטיבית והמקצועית ביותר. הקורס של המכללה למיסים ולחשבונאות מכין את התלמידים בצורה המקיפה והיסודית ביותר לבחינה אותה צריכים לעבור מטעם לשכת רואי החשבון.

למי מתאים קורס חשבי שכר?

אם חשבתם לרגע כי הקורס מיועד לאנשים בעלי רקע קודם בתחום חשבונאי, המציאות היא שונה מאוד. היום כל אחד שיש לו 12 שנות לימוד יכול להתחיל וללמוד את הקורס. הקורס אותו אנו מעבירים במכללה למיסים ולחשבונאות בצורה ייחודית ומקצועית אינו מצריך כל ידע קודם וניתן להגיע ולהתחיל ללמוד את הקורס. אם אתם בעלי זירה לעולם השכר והכספים, אתם תמצאו כי קורס חשבי שכר שלנו הוא הקורס שיכול להביא ליידי ביטוי את היכולות שלכם בצורה הטובה ביותר.

יתרונות של קורס חשבי שכר על פני מקצועות אחרים

למרות שישנם לא מעט מקצועות אחרים בתחומים חשבונאיים ביניהם הנהלת חשבונות, ראיית חשבון ועוד. לקורס חשבי שכר יש יתרונות מובהקים והם:

  • קורס מהיר הנמשך כ – 4 חודשים בלבד.
  • מחיר קורס חשבי שכר הוא החל מ 4850 ₪ ועד 7200 ₪ וזאת בהתאם למסלול הלימודים אותו בוחרים.
  • השתלבות מהירה מאוד בעבודה עם שכר מעל הממוצע.
  • קיימת דרישה קבועה לחשבי שכר בכל ארגון במשק הישראלי.
  • אין צורך בידע קודם או השכלה קודמת.
  • תנאי קבלה מקלים מאוד בכניסה לקורס (12 שנות לימוד + ידיעת השפה העברית) הקורס מועבר בשפה העברית.

המטרה – הדרך – ההשיג

המטרה של המכללה למיסים ולחשבונאות היא להכשיר את אנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר בתחום השכר בישראל.

הדרך בה אנו מכשירים את חשבי השכר היא באמצעות צוות מרצים מובילים מהשורה הראשונה בישראל אשר מכשירים חשבי שכר כבר מעל 15 שנים. בראש צוות המרצים נמצא עורך דין יניב גבריאל אשר הינו מומחה מוביל בתחום השכר בישראל וממפתחי ומקימי תוכנות חישוב שכר מתקדמות.

השיגם של הבוגרים בקורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות הם רבים וכוללים בתוכם תלמידים אשר נמצאים בתפקידי מפתח בארגונים הגדולים ביותר בישראל. מעבר להישג מקצועי הבוגרים של קורס חשבי שכר בכירים של המכללה למיסים ולחשבונאות זוכים להנות מתנאי שכר מועדפים וגבוהים מעל הממוצע במשק הישראלי.

רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם.

מאמרים אחרונים שעלו
כל מה שצריכים לדעת על קורס חשבי שכר